Siste utetrening torsdag 18. Juni

Eit spesielt vår semester er over og vi ser fram til opning for innetrening i august. Følg med på nettsida og Facebook for informasjon i august☀️



Siste trening denne sesongen blir 18.juni kl 18 på Kjørnes Camping☀️

Me ynskjer dykk alle ein god og varm sommar med mykje lystbetont fysisk aktivitet☀️ 

 

Ute trening frå 7. Mai☀️

Torsdag 7.mai kl 18.00 startar vi opp ute trening på Kjørnes 

Vi tilpassar treninga til ulike nivå og vi er fleire instruktørar

Ta med eiga matte !  Vi brukar ikkje utstyr no i starten, men ta gjerne med ein sekk som du kan fylle med litt vekt.

Vi gledar oss❣️

 

 

Utetrening

Treningane inne på Fossetunet vart brått avslutta, men me ynskjer å tilby dykk trening ute

Vi håpar å kunne starte opp trening tysdagar og torsdagar  kl 18.00 frå veke 19

Vi må følgje retningslinjene frå Helsedirektoratet og trene i små grupper. Vi ynskjer ei tilbakemelding frå deg om dette kan være aktuelt å bli med på. Fint om du kan sende meg ei melding på tlf 95 96 77 56 ( Kjersti)

Vi organiserer små grupper med instruktør og tilpassa ulike treningsnivå. Treninga blir på Kjørnes Camping. 

Ta gjerne kontakt om du lurer på noko:)

God Påske🐣

Me vil ynskje dykk alle ein God Påske🐣Ein anleis påske for mange, man allikevel håpar vi den blir god❣️
Hadde håpa å starte opp igjen etter påske, men det ser ikkje lovande ut. Me kjem tilbake med meir informasjon etter påske om mulegheiter for å trene i mindre grupper ute.

Ny veke❣️

Ein ny veke er i gang utan trening hjå oss- men vi tenkjer på dykk – og saknar alle dikka fine medlemmane vi har😍

Håpar de har funne gode rutinar på trening 👍

Prøv å halde på dei gode rutinene de hadde!

Gå/jogge//ski og styrketrening  (2-3 g/veka)

SATS. no har mange ulike typar online treningar som de kan prøve ut👍

Hold ut – så er vi snart tilbake❣️

Trim

Håpar de har det bra😘

Utfordrande tider! 
No hadde de kome inn i gode vanar- prøv å fortsette med det utan felles øktene på Fossetunet.

Gå ein tur, jogge, sykle eller skigåing med god puls 2-3 gonger i veka + dagleg frisk lift ( viss det er mogleg)

I tillegg anbefaler vi at du trenar styrke 2-3 gonger i veka – ta utgangspunkt i dei øvingane du likar best , for: armar/skuldre, mage, rygg og bein. Eg skal prøve å legge ut nokre bilder til dykk etterkvart:)

Stå på & vi kjem sterkare att😘

Gode avstandsklemmar frå 

Aase, Monica, Anita, Anne Kristin, Anne -Grete, Anne  Beathe,  Kristine, Unn Hege,  Jorunn, Anne Sigrid og Kjersti